måndag 18 oktober 2010

Störande människor

Gud vad jag stör mig på vissa människor alltså.
Jag brukar inte bry mig om hur folk är, men ibland går vissa mig på nerverna. 
Tex om man berättar saker för dom så springer dom och skvallrar för andra. Eller när vissa tror sig äldre eller smartare än vad dom i själva verket är. 
Jag ska inte nämna några namn men en som är rätt nära inpå mig varje dag är sån. Ibland känner jag bara hur jag så hemskt gärna skulle vilja lappa till henne hårt. 
Då hon även ibland tror att allt gretsar kring henne och alla ska följa hennes pipa. 
Det värsta är att många rättar sig efter henne också.

Sen stör jag mig på att så fort man kommer hem får man höra både det ena och det andra. Bland annat att det du gjort inte är bra. Du får inte göra det för vi ska göra så, eller att man är för mycket ute med kompisar, och att dom vill se mig oftare hemma. Fan dom jobbar ju 24/7 så det är lite svårt. 
Gud vad jag längtar efter att flytta hemifrån och kunna vara ute hur länge man vill utan att höra det. Eller att man kan gå på fest utan att någon ringer hela tiden och ska fråga hur allt är. Eller framför allt man får umgås med vem man vill och vem som helst kan få sova över eller jag får sova över hos dom. 

DAMN VUXNA ÄR STÖRANDE OCH JOBBIGA! 

Vill fan bara skrika snart. Skrika av mig allt och sedan kunna lämna allt. Nä istället bygger jag på mer och mer. Tills hjärnan är propp full och jag tar ut det på mig själv istället. 

Orkar inte ens bry mig om vad som händer just nu :O 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar