lördag 16 oktober 2010

Dit och tillbaka igen!

Känns som om man får tillbaka till allt som var. 
När man väl kommit upp på benen igen är det någon som kastar ner än igen. 
Men jag trodde seriöst inte att jag kunde sjunka mycket längre. Jag försöker att ta mig fram i livet men det känns ganska hopplöst just nu. Inget tycks få mig glad. Förr räckte det med musik som spelade så högt att omvärlden slutade existera. Men nu får det mig bara att tänka mer på saker. 
Jag vet jag gnäller men jag måste få ut mig allt någonstans.
Jag ska försöka fixa allt så fort jag har orken tillbaka. Men just nu får jag sitta här nere i shiten. 
Någon dag kommer jag tillbaka och då ska jag inte sänkas ner igen. Frågan är bara när?! 

Ja, man har skaffat blogg nu igen. Vlogandet gick inte så bra så tänkte att jag kunde blogga och vloga. Blir nog mest bloggen eftersom det är mycket lättare att skriva ner alla tankar osv, än att prata om dem. 
Kommer förmodligen försöka vara mer aktiv här än förra gången. Dock kommer det nog sällan vara bilder här. Men det kommer väl någon gång ibland. 

Tänkte vi skulle börja med första bloggen att redan nu tråka ut er med några dikter jag skrivit när jag inte haft något annat tidsfördriv. 

( en varning få dikter är glada, och nej jag tänker inte göra något i dikterna! ) 

It's over? 

It's over?
No it has just begin
Will someone see the pain in my heart?
No, everyone are to busy with there own stuff.
Will I survive?
No, the pain will grow

The pain are growing.
The dark is geting darker.
I start to hide my feelings.
With the tears in my breath, I will play as normal.
Because it's to hard to talk about the pain

My arms are start to look like war land
My mind star to be dissy.
I start to scream but nothing comes out loud.

My eyes are slowly dieing.
I stop talk,
because  no words can no longer hide the pain,
I sit alone in the corner.
This is my only chanse to get it away.

I take the knife
cut up my arms
 and feel for the first time how all the pain are going away 
with my life.
My eyes are slowly closeing
and with a well saved smile
I leave the world.

Mina sista ord! 

 Dina tårar 
Dina ord
Är det bara jag som ser?
Allt spel
Alla lögner

Min smärta stiger
Hur ska jag kunna stå? 
Känner mig sjuk
Tempern stiger
Ögonen svider

Fan det gör ont

Hur kan det bli så?
Ingen förstår
Hur skulle dem det?
Orden räcker ej till
Själen sviker
Den står brevid 
Den ser på
Allt ökar 
Trycker bultar
Hjärtat druknar
Tiden tickar

Jag blundar
När ska det försvinna?

En ökänd hand sträcker sig ut
Är du en ängel? 
Nej
Dina ögon
Dina ord
Jag vet vems dom är
Du är min räddare
Den jag borde vara

Du är mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar