söndag 17 oktober 2010

Anmält sjukt utråkad

Tjenixen alla bloggers<3
Då sitter man återigen ensam på sitt rum med musiken fullt igång. Ska nog ut och roa mig själv snart. Samt skaffa mer cigg eftersom mina är snart slut. 
Jag och Jennifer var la måttligt uttråkade efter ett tag då vi plötsligt lekte med camen :P
Här kommer några bevis på hur kul man kan ha det...



Något seriösa kan man väl inte säga att vi är. 
Men kan iallafall säga att jag är väldigt glad idag. Vet inte heller varför men känner bara en rätt så glad känsla. Det är snart halloween också. Ärligt talat känner jag mig som ett litet barn som längtar att få klä ut sig och springa runt. Inte för att jag är direkt sugen på godis men alltid kul att flumma runt med sina vänner. 

Även dagen innan halloween händer det saker. Ska ha ett dockmöte som jag ser fram imot. Det är mitt första som jag håller i och jag hoppas det blir lyckat. Vi är ju i en lokal ifall det skulle regna. 
Ska försöka att även få in några sånna bilder här. Men det är ju 2 veckor dit så jag har ju tid på mig att ta foton innan det.

Nu ska jag dra ut och röka cancer pinne och vara social med familjen vid tv:n nr 2 :P 
Ha det<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar