lördag 16 oktober 2010

Ensamt lördags mys!

Jaha då var snart lördagen slut. 
Idag har jag mest legat i sängen eftersom jag inte mått 100% bra. Jag kollade runt lite på featherfall.ca efter bjd's och hittade 3 nya dockor jag tänker satsa på att köpa^^ 
Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och känner hur jag allt mer och mer börjar sjunka in i musikens värld igen. 
Tänkte att jag skulle vara lite sjuk och ointressant att säga att världens underbaraste Lizzie kommer hit den 29okt. 
Och att jag och min syrra har bestämt oss för att ha lite kul. Det är nämligen så att vi startade en Facebook grupp, om vi får 300 medlemmar i den ska vi klä ut oss på Halloween och gå trick or treat. Och vi ska även lägga ut bilder under kvällen här och på facebook :P Så joina den vet jag. ( länk kommer längre ner )
Nu ska jag slappa och vara osocial mot alla :P 
God natt allihopa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar