tisdag 19 oktober 2010

Helt totalt missanpassad

Det måste vara något seriöst fel på mig!
Jag vet inte varför, men det är så här. Jag vill verkligen klara av skolan denna gången. Men ändå känns det meningslöst. Vet inte hur jag ska förklara. Ingen tid räcker till längre. 
Känns som om hjärnan snart ska explodera. 
Så vet ni vad?.....
Från och med imorgon. Ska alla skolböcker hem. Och jag ska läsa kapp allt jag missat eller inte förstått. 
Kommer i och för sig fortfarande vara efter i vissa ämnen men jag ska jobba ikapp det. 
Ska fan klara detta!!

Och för övrigt händer det som vanligt inte så mycket. Det regnar, jag sitter och lyssnar på musik och tänker på lite allt möjligt. 
Jag längtar även till nästa fredag. 
Vilket nu påminde mig om ännu fler saker jag ska göra :O 

Bara för det tänker jag skriva ner allt jag måste göra innan lovet börjar: 

  1. Städa och göra i ordning i mitt rum, så det är snyggt och ser bra ut. Även bädda sängen för en gångs skull. 
  2. Köpa nytt smink så att jag, Paulina och Lizzie kan gå "trick or treat" på halloween. 
  3. Plugga ikapp allt jag missat eller inte förstått i skolan, plus jobba med det jag är efter med.
  4. Färga om mitt hår eftersom det börjar bli brunt och det ser roligt ut just nu.
  5. Försöka få pappa att skicka mina skriskor innan lovet börjar och även min tecknings pärm.
  6. Fota höst bilder som kan läggas ut på mina sidor på nätet. 
  7. Beställa en bjd
  8. Sluta vara så lat

Ja det är en hel del :P 
Iallafall för mig som är så jävla lat av mig. Knappt jag orkar gå ut ur rummet och äta mat -.-'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar