torsdag 31 mars 2011

Då dras de iväg

Äntligen drar man ner till Falkenberg igen!
Saknar alla mina sötnosar där nere :P Ska bli awsome att få dem igen.

Dock finns de ju nackdelar att vara där nere för mig med :P Men de går vi inte in på!
Vi får se vad man gör där nere med mupparna!

För övrigt så kommer de att komma en ny liten flicka hem till mig ( bjd ) ska lägga in info om henne samt de nya om mina andra små pojkar.

Sam ska få en ny faceup som jag skickar honom på idag. (Ming)
Så Dion kommer få vara ensam fram tills på Måndag typ ( Takida) ! Då min lilla sötnos kommer! 

Tror nog jag får uppdatera en del info här så att ni hänger med i svängarna när de gäller mina dockor.

På tal om annat!
Ligger lite efter med skoluppgifter men jobbar ikapp så gott jag kan. Som tur är de inga "stora" uppgifter så de borde gå rätt så fort!

Ja de var väl de jag har att berätta just nu.

Shingeling hallon min :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar