tisdag 1 mars 2011

Länge sedan nu och vi kör om igen!

Var ett tag sedan jag bloggade nu! 
Jag har väl inte haft något att skriva om riktigt antar jag! men jag kom på vad jag kan börja skriva om här :D 
Kan ju alltid börja skriva om mina kära små bjd dockor :D Dem är alltid roliga^^

Så vrf inte presentera dem då?! jag har ju gjort nya karaktärrer till dem! Så ska fixa lite nya kläder och eventuellt en ny söt peruk till lilla Takida^^ 

Well.... Vi börjar väl med dem minsta då^^ 
Detta är då  Milo Tho! Han har en äldre bor men han är inte hemma än... 

Sen har vi ju så klart hon som var min allra första docka! 
Bytte namn på henne innan hette hon Gwen Tae Kyung... 
Men nu mera heter hon Ming, efternamnet har jag egentligen inte kommit på något bra så de är okänt. 
Ming har ett svart och ett brunt öga.


Ja detta var alla dockor jag har hemma än så länge^^ 

och nu fick jag lust att sy kläder åt mina sötnosar :P 
Så kommer väl vara det jag gör här näst antar jag^^ 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar