torsdag 28 april 2011

Hur stört får de bli?

Jag har på senaste märkt att de som man trodde fanns för en i vått och tort lämnar en när man som mest behöver hjälp, och att dem man minst kunde ana skulle finnas för en är dem som står kvar och vill hjälpa till.
Hur kan de bli så fel?
Och hur mogen är men på skala ett till tio när man håller på och iggar någon bara för en enkel smiles.

Jag tänker inte nämna några namn. Men om personen de handlar om läser detta kommer jag förmodligen få ännu mer shit. Men vad fan spelar de för roll när de redan verkar vara totalt kört.
Jag lär mig mer och mer för varje dag att man inte kan lita på någon, speciellt inte om de säger att de är din bästa vän. De är oftast inte sant och när man väl börjar lite på den personen kommer de verkligen svida när den personen sårar.

Men det gör ont att ta bort ett plåster, de vet man jo sens man var liten.
Men just att ens "själsfränder" sviker så gör det mycket ondare än ett plåster.
Och andra sidan får man ju reda på hur mycket man egentligen betyder. Men tyvärr verker inte detta lilla bråk gå att lösa.

Den ena säger att den tidigare har velat ha vapen vila, och när den andra väl är med på det beter sig den som först velat sluta bråka fortfarande som en idiot.
Hur fan ska man lösa det då?
De går ju bara inte.

Och uppenbarligen är de ju bara jag som gjort fel. Ändå har den andra personen som vi nog för börja kalla för Amanda så att de inte blir alltför rörigt. Men iallafall...

Enligt Amanda är de ju bara jag som gjort fel och sårat henne, men hon tänker inte på de saker hon sa till mig faktiskt sårat mig riktigt djupt.
Nä då är det bara jag som ska sluta och ta tag i saken. Och mes som jag är viker jag mig och försöker men från inget tillbaka.

Jag skulle verkligen vilja få ut den irritation jag bär inom mig just nu men förmodligen skulle de se ut något i denna stilen "ghraga2#hagdj&%¤sjfhf7" Och det skulle nog ändå inte hjälpa mig så mycket.

Finns inget mer att göra än att säga att denna vänskapen nog slutar här....
Eftersom de bara jobbas från en sida och suras på den andra.

Tråkigt men sant! 




Nu ska jag klippa ihop filmen vi jobabt med. Som tydligen är grupparbete men tror vi har tappat de på vägen. Så får väl sluta med att jag klipper ihop denna filmen själv.

JIIPPPIII!!

"Jag är världens sämsta människa" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar