fredag 31 december 2010

Snart smäller de

Snart smäller de på riktigt... 
De blåser som satan och inte kul alls att vara ute. 
Men man har nu iallafall ätit gott o mår bra just nu...
Jag hoppas verkligen de nya året kommer bli bättre.

Jag var nyss ute med min lilla syster och smällde lite små smällare, de gick väl si så där eftersom de blåser så mkt. Flera av raketerna skrämde slaget på mig då vi trodde de skulle göra annat eller inte fungerade och jag skulle gå fram och kolla på dem och de small. Rätt kul ändå xD 

Dock ska jag nog inte smälla fler raketer eftersom jag tänker dricka lite cider och sånt nu... Men aa man vet ju hur man blir när man blir full :P Gör allt tvärt imot ....

Gott nytt år på er alla och all lycka 2011<3
Bjuder på en shit ful bild på mig -^-^- 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar