tisdag 28 december 2010

Mitt år och min chans!

Att sitta hemma och tänka ett helt lov var inte okej i början av lovet. 
Jag ville ha något och göra vilket jag inte kunde få hemma. 
Men efter att suttit i flera dagar och tänk och grubblat har vissa saker kommit upp i min skalle. 
Det finns massa saker jag kan göra under 2011. 
Så detta har jag kommit fram till: 

Mitt 2011!

2011 ska bli mitt år! 
De året då jag för första gången tar steget utan för min lilla värld, och stiger ut i verkliga världen. 
Jag har massa saker jag vill uppnå. 
Saker jag hela tiden inte litat på mig själv och inte vågat göra. 

Jag ska börja om... 
Bli på nytt född. Bli den jag egentligen ska vara. 
Glömma allt dåligt som hänt. Men ändå ta med de kunskaper och erfarenheter jag fått under mitt liv. Ta med mig dem och inte göra om misstagen igen. 
Jag ska skriva klart allt jag håller på med. 
Uppnå mina mål. Hjälpa de som går igenom de jag lämnar bakom mig. 
Visa alla vem jag egentligen är. 
Jag ska börja om helt och hållet. 
Spara de som är bra... Kasta de som är dåligt! 

Detta kommer bli året explosion! 
Den explosion som får mig resa mig upp och klättra uppåt!
Börja och avsluta de jag en gång skjutit upp eller aldrig fått avsluta! 

2011 Kommer bli mitt år... min chans att ta tag i de som borde fixat för så länge sedan.... 

Min explosion och mitt år<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar