onsdag 17 november 2010

Otur med trappan

Jag måste vara den mest klumpiga personen som finns.
När jag skulle gå från maten, så skulle jag gå ner från trappan. Jag skulle ringa till mamma och be henen köpa mer cigg till mig innan hon går till jobbet. Men plötsligt blev det helt svart för ögonen och jag minns inte vad som hände. När jag fick medvetandet tillbaka satt jag på golvet nedanför trappan och hade en sprängande värk i foten och kunde inte röra den. Jag fick hjälp upp av Sandra. Och haltade iväg mot A-huset. Sandra gick till läraren och berättade vad som hänt. han kollade på foten och sa att jag skulle gå till vårdcentralen.
Så efter denna lektionen så får man gå dit och kolla foten och kanske  kolla upp varför det blev svart för ögonen och jag fick minnes luckor.

Så ingen matte för mig idag.  ='(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar